Brunch, guitar og politik: En god kombination

Brunch og musik ... og politik med radikale ambitioner om ændre samfundet: Levende bycentre med kultur og ungdomsboliger, bedre uddannelse generelt, mere gang i den for unge, erhvervsudvikling, støtte til udsatte børn og massiv grøn omstilling. Det var nogle af opfordringerne fra et velbesøgt arrangement på Humlebæk Bibliotek, 11. december 2016, som Fredensborg Radikale Venstre, stod for.

Undervejs blev der spillet klassisk guitarmusik, snakken gik hen over en god brunch og der der blev diskutteret forskellige temaer, som mundende ud i en stribe forslag til, hvad Radikale Venstre skal prioritere i Fredensborg i de kommende år. Vi tager det hele til os og går videre. Håber I vil være med.