Resultater | Fredensborg Radikale Venstre

Resultater

Lige som holdninger uden handling ikke giver meget mening, gør handling uden resultater det heller ikke. Radikale Venstre lægger derfor vægt på at være med, hvor resultaterne skabes – også selv om det ofte giver jord under neglene. Og vi lægger vægt på at involvere dem, som resultaterne vil berøre. For resultater kræver forankring for at være holdbare.

I politik kan det være svært at gøre op, hvem der præcist har skabt resultaterne. Ofte byder mange ind på den samme sag. Og i et demokrati som det danske – hvor ét parti sjældent har flertal alene – skabes resultater altid i et samarbejde. Ikke desto mindre mener vi, at resultaterne på disse sider i høj grad er blevet til i kraft af netop Radikale Venstre i Fredensborg Kommune.